رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ قهرمانان اروپا| دبل بنزما هم برای فرار از شکست کافی نبود/ سیتیزن‌ها در یک قدمی فینال + فیلم

1:37 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
در پایان نخستین دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی از سد رئال مادرید گذشت.
- شب نخست از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دیداری حساس آغاز شد و تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم رئال مادرید بود که در پایان این جدال مهیج و پر گل سیتیز‌ن‌ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ از سد شاگردان کارلو آنجلوتی بگذرند تا گواردیولا و شاگردانش در آستانه صعود به فینال قرار گیرند.
 
منچسترسیتی در همان ۱۵ دقیقه نخست توسط دی‌بروینه (۲) و گابریل ژسوس (۱۱) از رئال پیش بیفتد، اما کریم بنزما در دقیقه ۳۳ گل نخست کهکشانی‌ها را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری میزبان به اتمام برسد.
 
نیمه دوم همانند ۴۵ دقیقه اول طوفانی شروع شد فیل فودن با ضربه سری دیدنی در دقیقه ۵۳ گل سوم سیتیزن‌ها را زد، ولی وینیسیوس جونیور ۲ دقیقه بعد روی حرکتی انفرادی گل دوم مهمان را به ثمر رساند تا باز هم اختلاف به یک گل برسد. شاگردان گواردیولا که سراپا حمله بودند در دقیقه ۷۴ روی شوت سرکش برناردو سیلوا به گل چهارم رسیدند.  
 
با تعویض‌های آنجلوتی رئال جان تازه‌ای گرفت روی ارسال تونی کروس و خطای هند مدافع سیتی کهکشانی‌ها صاحب ضربه پنالتی شدند و این بار هم بنزما بود که با ضربه‌ای چیپ گل سوم رئال را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند تا این بازی در نهایت با حساب ۴ بر ۳ به صود سیتی به پایان برسد.
 
در دیگر دیدار این مرحله از ساعت ۲۳:۳۰ امشب تیم‌های ویارئال و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.
 
 گلهای دیدار منچسترسیتی ۴ - رئال‌مادرید ۳
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3524919_340.mp4']
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *